Innovaart salt bir halkla ilişkiler (PR) ajansı değildir. Innovaart sunduğu hizmetler ve üretmekte olduğu çözümler ve çıktılar gereği halkla ilişkiler ajansı gibi görünse dahi salt bir halka ilişkiler (PR) ya da daha basit bir tabiriyle bir reklam ajansı değildir. Innovaart tasarım ve üretim sürecinin en başında müşterilerini dinleyerek ve onların ihtiyaçlarını anlayarak işe başlar. Tasarım ve üretim süreci pazarlama ve hedef kitleye ulaşma, reklam ve ürün geliştirme süreçlerine de danışmanlık edecek şekilde ikili bir yapıya sahiptir. Soyut fikir ve alternatiflerinin somut eylemlere dönüştürülmesi sürecinde holistik bir perspektif, analitik bakış açısı, bilimsel yöntemler esas alınır. Sunulan çözümler tamamen müşteri odaklıdır ve Innovaart bu süreçte ilişki yönetimi ve pazarlama konusundaki teknik kapasite ile yaratıcı tasarım ve üretim süreçlerini birleştirir. Müşterilerinin ihtiyaçları doğrultusunda onların ihtiyaçlarına yönelik olarak stratejiler ve eylemler geliştirir ve hedefe dönük çıktılar üretir. Bu bağlamda, müşterilerimiz bizlerle soyut hedeflerini paylaşır bizler de ekip olarak onları bu hedeflere ulaştıracak eylemler ve işler tasarlar ve uygularız.
Innovaart salt bir danışmanlık firması değildir. Innovaart pazarlama ve iletişim stratejilerinin belirlenmesi sürecinde müşterilerine danışmanlık hizmeti sunar. Ancak sunmakta olduğu hizmetler salt danışmanlık ile sınırlı olmayıp, üretim ve uygulama süreçlerinin de göbeğinde yer alır. Bu bağlamda, örneğin, müşterilerinin sosyal alandaki ayak izi ve sosyal medya stratejileri ve bu alandaki boşluklar (eksiklikler) ortaya konulurken aynı zamanda alternatif çözüm ve eylemler geliştirilerek bunların uygulaması yapılır. Innovaart pazarlama ve itibar yönetimi konusundaki teknik bilgi birikimi ile yaratıcı tasarım ve üretimin kesişimini esas alır.
Innovaart bir organizasyon firması değildir. Yapılan işin doğası gereği Innovaart özellikle kurumsal bilgi üretimi ve paylaşımı projeleri başta olmak üzere bir takım organizasyonlara girişir. Ancak bu Innovaart’ın bir organizasyon firması olduğu anlamına gelmez. Lojistik hizmetler konusu ve alanında uzman bir organizasyon firmasından temin edilir. Ancak bu süreçte Innovaart içerik tasarımı, hazırlanması ve uygulama süreçlerini bizatihi kendisi yürütür. Bu bağlamda diğer organizasyon firmalarından farklı olarak içerik belirleme ve hazırlama, katılımcı profili analizi ve belirlenmesi, moderatör, sunucu ve konuşmacıların seçimi, temel sunum, metin ve materyallerin hazırlanması doğrudan ekibimiz tarafından yapılır. Bu süreçte analitik bakış açısı, bilimsel yöntemler ve iyi uygulamalar esas alınır. Böylece, kurumsal bilgi üretimi ve paylaşımı faaliyetlerinin en etkin şekilde hedef kitleye ulaşması temin edilir. Organizasyon firmalarından lojistik destek temini hiçbir surette Innovaart’ın yürütmekte olduğu işin sorumluluğunu üçüncü taraflara devrettiği anlamını taşımaz. Innovaart üstlenilen hizmetin ve çıktıların performansı ile ilgili olarak tek sorumludur. Özetle, Innovaart müşterilerimizin bizlerle paylaştığı soyut fikir ve amaçları somut organizasyon ve eylemlere dönüştürür.
Innovaart medya ilişkileri ve kriz yönetimine çok farklı bir perspektiften yaklaşır. Innovaart için medya ilişkileri ve kriz yönetimi, müşterilerimizin belirledikleri içeriklerin ve/veya beyanatların ulusal ve yerel medyada yayımlanmasını sağlamaktan ibaret değildir. Innovaart sahip olduğu analitik bakış açısıyla içerikleri bizzat kendisi belirler ve bunun hangi medya kuruluşunda ne zaman yayınlanacağına karar verir. Bu bağlamda, müşterilerimizin temel mesajlarının doğru mecra ve zamanda, doğru içeriklerle hedef kitleye ulaştırılması ve devamında tepkilerin analizi, çalışmalarımızın etkinliğini artırmakta ve para kayıplarının önüne geçmektedir.
Innovaart faaliyet alanına tek pencereden bakmaz. Innovaart etkin iletişim ve itibar yönetimi hizmetlerine tek bir pencereden bakmaz. Müşterilerinin ihtiyaçlarına yönelik olarak geliştirilen çözümler sosyal medya stratejilerinden, online platformların kullanımına ve web tabanlı görürlükten kurumsal sorumluluk projelerine kadar çok geniş bir yelpazede ele alınarak uygulanır. Innovaart makro perspektiften mikro çözümler üretir.
Innovaart mekânsal mesai kavramıyla çalışmaz, iş ve yaratıcı yetenek önde gelir. Innovaart müşterilerinin ihtiyaçları doğrultusunda takımlar ya da görev güçleri (task force) oluşturur. Bu süreçte ekipler ihtiyaçlar nispetinde belirlenir ve hizmetler saat başı mesai şeklinde değil sonuç ve çıktı odaklı olarak ele alınır. Bu bağlamda, Innovaart mekânsal mesai kavramıyla çalışmaz, mesai kavramının yaratıcılığın önünde engel dolduğunu düşünür ve hem kendi personelinin başarısı hem de sunulan hizmetlerin performansı açısından sunulan çıktılar sonuç odaklı olarak değerlendirir.