İletişim ve kampanya stratejisi, müşterilerimizin büyüme hedefleri ve stratejik planı doğrultusunda hedef kitleye maliyet etkin yöntemlerle ulaşma vizyonu ile yerine getirilir. Bu amaçla iletişim ve kampanya stratejisi, ulaşılması düşünülen makro ve mikro hedefler ile nelerin başarılmak istendiğine dair ölçülebilir çıktı ve sonuç parametreleriyle değerlendirilir. Bu sayede, ölçülebilir başarı kriterleri firmanın genel misyon, vizyon ve hedefleriyle de uyumlu bir şekilde belirlenmiş olur.

Genel makro ve mikro hedefler ile ölçülebilir başarı kriterlerinin ortaya konulmasının akabinde öngörülen süre ve bütçe kısıtları dahilinde bir eylem planı ortaya konulur.

Bu süreçte Innovaart hem iletişim ve kampanya stratejilerinin belirlenmesinde hem de bunların uygulanmasına yaratıcı ve maliyet etkin çözümlerle müşterilerine hizmet sunar. Innovaart uygulama sürecinde geri bildirimleri ve başarı kriterine ilişkin gerçekleşmeleri müşterilerine düzenli olarak raporlar.